Potrzebujesz fachowych wskazówek dotyczących tego w jaki sposób rozpocząć przygodę z aktywnością fizyczną jaką jest popularny obecnie na całym świecie sport zwany z języka angielskiego terminem nordic walking? Dowiesz się o tym, kiedy przeczytasz to, co mamy Ci do zaproponowania w dalszych fragmentach naszego wirtualnego poradnika sportowca.
Po pierwsze, musimy powiedzieć sobie jasno i konkretnie- tak, to prawda, że regularne maszerowanie ze specjalistycznymi kijkami czyli ćwiczenie nordic walking okazuje się znakomitym wariantem treningu siłowego, pozwalającym spalić dokładnie tyle samo kalorii oraz w bardzo krótkim czasie dającym szasnę na zrzucenie zbędnej tkanki tłuszczowej. Do tego, dotleniamy organizm, ponieważ nordic walking to dyscyplina sportowa, która zawsze jest uprawiana na świeżym powietrzu. Musimy wspomnieć jednak, żeby aby uzyskać pożądane efekty regularnego ćwiczenia, koniecznie powinniśmy obrać właściwą technikę. Jaką? Dowiesz się o tym, kiedy zgłębisz poniższe akapity.
Zacząć nie jest trudno, ale trzeba sprawdzić, czy aby na pewno ćwiczymy tak, jak należy.

Zaczynamy zatem od odpowiedniego ustawienia długości kijków zakupionych zawsze w profesjonalnym sklepie sportowym, aby mieć gwarancję, że nie kupiliśmy kolokwialnie mówiąc kota w worku. Warto zatem popatrzeć na to, czy nabywane przez nas kijki cechuje możliwość regulowania wysokości. Trzymamy najpierw uchwyt pojedynczego kijka, a następnie opieramy go o ziemię i staramy się ustawić równolegle z nasza sylwetką, oczywiście o ile stoimy w wyprostowanej pozycji.
Artykuł dzięki: