Decydujesz się, aby wraz z nowym rokiem kalendarzowym poprawić wygląd swojego brzucha? Odchudzanie i zrzucanie, zwłaszcza po sytych świętach i sylwestrze, charakterystycznej oponki w okolicy bioder jest jednym z najczęstszych postanowień noworocznych. Jak to jednak zrobić, aby zobaczyć zadowalające skutki w odpowiednim czasie? Sprawdź poniżej. Zachęcamy do poczytania wskazówek, które dla Ciebie przygotowaliśmy. A zatem, do dzieła. Miłej lektury i jeszcze lepszego treningu.
Zacząć warto od pozbycia się tkanki tłuszczowej, która zalega w okolicy naszego brzucha. Do tego przyda się postawienie na standardowe ćwiczenia aerobowe, które wcale nie musza być bardzo wyczerpujące, bowiem można je swobodnie dostosować stricte do naszej aktualnej kondycji, ogólnej wytrzymałości, a także wydolności płuc. Chodzi o to aby w ogóle spalać kalorie i pozbywać się tłuszczu, a niekoniecznie katować się zbyt intensywnymi treningami.

Dopiero o zrzuceniu nieestetycznej oponki, możesz przystąpić do ćwiczenia mięśni brzucha. Jest to bardzo dobre rozwiązanie zwłaszcza z tego względu, że wyćwiczone intensywnym treningiem siłowym mięśnie nie schowają się pod warstwą zalegającego tłuszczu. Błędem jest nie łączenie aerobów z siłowymi ćwiczeniami, tylko od razu rozpoczynanie wysiłku siłowego. Nawet, jeżeli wypracujemy mięśnie brzucha, to nadal będą pokryte niepotrzebną nam tkanką tłuszczową i w konsekwencji tego niestety brzuch będzie wyglądał na jeszcze bardziej wydatny niż przed rozpoczęciem treningu siłowego.
Artykuł dzięki: