Ćwiczenie cardio okazuje się niesamowicie dobrym wariantem dla osób chcących rzucić zbędne kilogramy, a także u osób mających nadmierną tkankę tłuszczową. Generalnie, przy początkach odchudzania ćwiczenia z zestawów typowych ćwiczen cardio powinny być u nas stale obecne. W połączeniu z dietą, naprawdę potrafią przynieść szereg znakomitych efektów, dostrzegalnych co ważne w stosunkowo krótkim czasie od momentu rozpoczęciu ćwiczeń. Warto jednak nieco przybliżyć czym jest trening cardio i o jakim typie dyscylojn sportowych wówczas mowa, zwłaszcza gdy mowa o kompletnych laikach w dziedzinie wizyt na siłowni.

Zacznijmy od tego, że trening cardio stanowi nic innego jak trening siłowy, ale też jest to seria ćwiczeń, które możemy realizować przy sprzyjającej ku temu prognozie pogody na przykład na zewnątrz. Jest to także świetny sposób na to, żeby się dotlenić. Musimy jednakże być świadomi faktu, że trening cardio najlepiej działa w połączeniu ze zbilansowanym programem żywieniowym. Jeżeli jednak zrezygnujemy z aerobowych ćwiczeń cardio do jakich zalicza się przykładowo bieganie, czy wyskoki, trampolinę i jazdę na rowerze, a nawet popularny ostatnimi czasy nordic walking, na rzecz treningu siłowego, niestety możemy tylko pogorszyć sprawę, bowiem zamiast pięknego, smukłego i pełnego wyrzeźbionych mięśni brzucha, uzyskamy wręcz odwrotny skutek- mięśnie owszem może ioferty ubezpieczenia oc zostaną wyeksponowane, ale będą niestety pokryte warstwą tkanki tłuszczowej, zatem niestety ale brzuch się tylko uwypukli.
Artykuł dzięki: tanie parapety wewnętrzne